При срібленні виробу були використані:
Декоруємо срібною ватою для золочення (суха патина, супер вата) чавунне підніжжя ZINGER. Попередньо ретельно очищаємо все металеві частини підставки, потім спиртом знежирюємо. Для приклеювання срібної вати використовуємо клей на спиртовій основі Ферраріо. Як правильно наносити клей для поталі можна подивитися у відео-інструкції тут. Як використовувати суху патину вату для золочення можна подивитися в попередньому майстер-класі.
Через півгодини, коли клей досяг правильного відлипу, починаємо сухим пензлем наносити вату для золочення, притоптуючи і пригладжуючи пензлями або панчохою. Робимо це акуратно, не торкаючись відкритого клейового шару нічим, крім вати для золочення. Таким чином, продовжуємо закривати всю клейову поверхню. Пензликом для обмітання або панчохою розгладжуємо і обметуємо зайву вату і приполіровуємо поверхню. Залишки вати, що обсипалися, можна зібрати для подальшого використання.
В результаті виріб набув вигляду новенького алюмінію, що не зовсім те, чого хотілося б. Потім закриваємо поталь-вату лаком Шелак, це надає додатковий блиск. Після повного висихання лаку, можна приступати до зістарювання акриловими кремоподібними патинами Каденс, які мають приголомшливий ефект припудрювания "під старовину". Виходить як ніби поживша річ. У цьому прикладі використовувалися кольори №700 білий і №707 чорний. Ось такий вийшов ефект. Цілком зістарений вигляд. Але для створення враження що це не алюміній, а дороге старовинне срібло, необхідно проклеїти на опуклих частинах (ребрах, буквах) більш блискучу срібну поталь.
Для цього використовуємо поліментну дзеркальну поталь №3 (чисте срібло). Щоб дзеркальну поталь приклеїти тільки на опуклих частинах, клей для поталі наносимо обережно круглим пензликом тільки на ті місця, де потрібен блиск. Тому і поталь приклеїться тільки там, де є клей.
Не було завдання все металеве підніжжя зробити дзеркально глянцевим. А лише підкреслити деталі, тому поталь приклеюємо деінде.
Сріблення ми покрили лаком шелаком для захисту від стирання. Так як дзеркальна поталь в листах, у вигляді вати або мікростружки, що не окислюється, то для захисту від окислення закривати лаками немає необхідності. Для захисту від фізичного впливу підійде захисний акриловий лак на водній основі або шелак. Нітро-лаки не підходять для дзеркальної поталі. Для золочення дзеркальною поталлю можна використовувати не тільки клей на спиртовій основі, але також підходять клеї мікстіони для поталі на водній основі.
Чавунне підніжжя швейної машини SINGER набуло вигляду старого дорогого срібла, яке в западинах і вигинах почорніло, на решті частини стало матовим, а на опуклих місцях начебто відполіроване до дзеркального блиску.
Цей спосіб зможе самостійно освоїти будь-який початківець позолотник і віддекорувати, а також надати своїм улюбленим побутовим предметам благородний зістарений вигляд.